Вкусни „оръжия“ срещу следобедната умора

В следобедните часове често сме уморени и сънливи. За да преминем успешно през тази „критична“ част от деня блогът на La Garone ни дава страхотни идеи

Кои от тях може да намерите в кутиите на kiwibox:

Ябълки

Извecтнo e, чe ябълĸитe пpeмaxвaт cлaбocттa, ободрчват ни и ни дават cилa и жизнeнocт. Ябълĸитe пoмaгaт зa дeтoĸcиĸaция нa opгaнизмa и пoдoбpявaнe нa цялocтнoтo здpaвe нa тялoтo.

Круши

Този вкусен плод е изключително полезен, заради богатото си съдържание на водноразтворими фибри, витамини А, В1, В2, С, Е, фолиева киселина и ниацин. Доказано е, че крушите помага за нормализиране на кръвното налягане и холестерола, повишават енергията на организма, тонизират, разхлаждат, подобряват перисталтиката, засилват имунната защита и предотвратява възпалителните процеси.

Ядки и семена

Витамините, минералите и омега 3 киселините, които съдържат малките зрънца като ленено семе, чия и киноа, например, оказват силно положително влияние на мозъка ни.

Цитрусови плодове

Поради високото си съдържание на витамин С те ни ободряват и освежават.

Нар

Дори четвъртинка от този плод спомага за нашето добро самочувствие и тонус.

Авокадо

Съдържа редица полезни съставки, част от които подобряват концентрацията и работоспособността ни, понижавайки умората и сънливостта.

Горски плодове

Антиоксидантите в тези пъстри плодчета способстват за по-добрата ни умствена дейност.